Grafomániákus Laikus

Grafomániákus Laikus

Kismamaságom és anyaságom 11 pontban

2018. január 24. - Evi@na

Évi Tóth fényképe.1. Nah ne! Gyerekem lesz??? Egy szobanövény nem bírja nálam két hétnél tovább!!

2. Egyedülálló anya leszek. Shit.

3. Ez a férfi szereti az én gyerekem, meg az ő gyerekét, aki a mi gyerekünk. Nem leszek egyedülálló anya.

4.
6.00 Kéne főzni egy kávét. Megszoptatom, majd utána.
8.00 Kéne főzni egy kávét. Hu nehéz éjszaka volt, végre elaludt, alszok vele én is egyet.
10.00 Lefőtt a kávé.
13.00 Hu reggel főztem egy kávét, hol a kávé?
19.00 Ja., itt hagytam a fürdőszoba polcon

5. Vettem Lédikének pihenőszéket. Életem eddigi legjobb befektetése volt az a 4000 Ft, most már nem délben, hanem 11.30-kor tudok zuhanyozni, miközben élvezhetem a társaságát a fürdőszobában is.

6. Csak tudnám hogy kerül gyerek kaki a kád szélére?  

7.  A friss anyuka karácsonyra minden ajándékot a webshopból rendel. Jön a postás. Bakker, de még csak hajnali 10.00 óra. Pongyola gyorsan fel, kiviharzok:
- Elnézést, újszülöttem van. Csomag kezéből kikap, házba beviharzok, hu de ciki.
Minden nap ő hozza a csomagot.

8. Nah ma itthon van a húgom, igaz, hogy tanul, de olyan cukin alszik ez a kis tündér, hogy nem zavarja, ha rálőcsölöm egy hajmosás erejéig. A fejem boldogan habzik, amikor éktelen üvöltés zavarja meg az idillt. Hugi ide-oda teszi a kis boszorkányt, törülköző felkap, turbán a fejre, aztán valamikor felöltözni is sikerült.

9. 
Két órával a sztori előtt:
Anya: Hát lehet, hogy Adélka kicsit el van már kapatva.
Évi: Szerintem is anya. Ezentúl nem vesszük fel azonnal, tanulja meg egyedül is lekötni magát. Meg elaludnia is meg kell tanulnia egyedül.


Na most tuti elalszik, már iszonyat rég fent van, leteszem az Adamo hintájába. Boszorka üvölteni kezd, az apjával egyetértésben nem rohanunk oda hozzá.
Már magyaráznám anyukámnak a gyermek nyugtatására kapott praktikát, amikor hopp kikapja a hintából. 
Gyerek apja legyint: majd az albiban.  :)))

10. Nagyon vicces: az  asszonyok körében új köszönési forma terjedt el: az első találkozáskor szülés után.
- "Szia! Van tejed?"  

11. Anyának lenni a világ legjobb dolga. Még akkor is, ha ezt a blog bejegyzés már majd két hete készül... :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://epizodokeletembol.blog.hu/api/trackback/id/tr413600375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása