Grafomániákus Laikus

Grafomániákus Laikus

Miért lépnek félre a nők? Ime egy kis idézet Franco Marco tollából

2011. december 28. - Evi@na

 brunette-151713_150.png

"Férfitársaim! A nők hűtlenségének oka ti vagytok. Ritkábban a tévelyegni vágyó nő maga. De sokkal inkább ti. Mert megszerezni az asszonyt van tudásotok. Megtartani nincs. Ahhoz már kevés az ész, a lélek, a tehetség. Meg az akarat. Az hiányzik leginkább. Mert azt hiszitek balga módon, ha már Isten megteremtette a nőt, és mellétek helyezte háztartásbelinek, ott is marad örökké. Ne higgyétek, nem marad. Mert azt gondoljátok, ha odacsaptok az asztalra - pénzt, öklöt, lehetőséget -, akkor a nő párás szemmel néz fel rátok, s hálálkodik, míg csak él. Ne gondoljátok, nem néz. És nem hálálkodik. Mert biztosak vagytok mindabban, amit tesztek, ettől önelégültté lesztek, megcsaltok, de csalatkozni nem bírtok. A vége ennek nem kérdéses. Impulzusvadászat kezdődik, ráadásul intenzíven. Mert a nők rosszul tűrik az elhanyagolást. Rohadt kevés nekik a pénz, a jó- vagy a rosszmód, amiben élnek, a biztos családi háttér, a főzés, takarítás és mosás lehetősége, nem várják remegve az áttévézett estéket vagy a korán kelést a nyafogó gyerekkel. Végzik, teszik, csinálják, mert kell. Más nincs. Ezzel ellentétben minden porcikájuk vágyik a lélekre, a testre, a szellemre. A szép szóra, a sikító szexre, a bor mellett átbeszélt éjszakára. Érthető végül is tán. Nincs más hátra, férfiak: adjátok meg a nőknek, amire vágynak. Mert különben nézhettek ki a fejetekből bambán, mikor rájöttök, hogy bár az asszony otthon mosolyogva vacsorával titeket vár, a lopott óráiban már rég más ágyára és vágyára jár. Rendületlen szeretettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://epizodokeletembol.blog.hu/api/trackback/id/tr243502678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atrask 2011.12.29. 14:10:44

Üdv!
Mi a helyzet, pl a gyermekem anyjával?! Én keltem a gyerekkel, bevittem bölcsibe, mentem dolgozni, melóból délután egy óra szünetben el a gyerekért, és vissza dolgozni, este 11-ig melóban a gyerekkel, aztán haza, éjfélkor fürdetés,fektetés, és másnap elölről. Addig a "tiszteletre méltó" anyukája déltől kilencig dolgozott, majd utána az egyik kollegájával k*efélt, szegény gyerek meg napi szinten aludt 6 órát 2, és fél évesen! Ez talán az én hibám, hogy a saját önzőségén nem tudott az anyai ösztöne felülkerekedni?! Most már 5 éves a gyerek, már évek óta velem van, és most, több év után kitalálta, hogy ő anyuka, és akarja a gyerekét! Az nem is érdekli, hogy a gyerek már nem akar vele lenni, a törvény anyaközpontúságát akarja meglovagolni, és pert indított. Ez Franco Marco szerint is "frankó"?!

Evi@na 2011.12.29. 22:04:26

Szia atrask!

Köszönöm a kommentedet, már csak azért is, mert ez is alátámasztja, hogy mennyire eltérőek az élethelyzetek. Bevallom, ezt a blogot kicsit gyűjteményként is használom. Én éppen attól szenvedtem, hasonló helyzettől, amit Franco Marco is leírt, persze én inkább kiszálltam a kapcsolatból, mint, hogy félrelépjek.
Hidd el nekem, nincs kőbe vésve, amit ott olvasol, mégis tipikus a szituáció.
Ami téged illet, őszintén együttérzek veled. Nem látom át a kapcsolatotokat, de teljesen lehetetlennek érzed, hogy újra megpróbáljatok elfelejteni a múltat és közeledni egymás felé? Biztosan sok sérelmetek van egymás felé, nem is biztos, hogy fel kellene őket emlegetni, de hátha egyesülhetne újra a család. Érzek pici indulatot, keserűséget - érthet módon- benned, de talán a gyermek érdekében is meg lehetne próbálni. És lehetne egy fix pont mindkettőtök életében, ha új alapokra helyezitek a kapcsolatot.

Kedves üdvözlettel,
Évi

atrask 2011.12.30. 01:31:17

Szia Évi!
Egyébként István vagyok. :) Hát ez teljesen reménytelen, és őszíntén bevallom, nem is szeretném, hogy folytatása legyen (nem is lesz)! A gyerek érdekében. Persze, a hiúságom csorbát szenvedett, és ezt nem volt könnyű lenyelni, de ahogy a gyerekkel bánik ha néha előkerül az vérlázító.Megígéri, hogy hívja, de nem, megígéri, hogy meglátogatja, de most is 41 napig nem talált ide! Az már nem érdekel, amit velem tett, mert én elkönyveltem róla, hogy egy *****, de a gyerek nem tehet semmiről, vele miért viselkedik szemét módon?! EZT viszont nem nyelem le! Hála az égnek, több évnyi egyedüllét után, találkoztam az IGAZI-val, aki jól kijön a fiammal, a fiam imádja, és minden tökéletes. Ő ma már a feleségem, közös gyerekeket is tervezünk, Dani is várja, hogy legyen testvére. Már csak a tárgyalássorozatnak kell véget érnie, és végre nyugodtan élhetnénk az életünket. Ha anyuci TÉNYLEG a gyerek érdekeit nézné, már régen visszalépett volna a tárgyalástól, ugyanis egy igazságügyi orvosszakértő megvizsgálta a gyereket, idézet a jegyzőkönyvből: "Dániel ragaszkodik az édesapjához, mert mellette biztonságban érzi magát, ezt verbálisan is kifejezésre juttatja: Apát szeretem a leges legjobban. A gyermek fejlődése szempontjából javasoljuk a gyermek édesapánál történő elhelyezését". A 2ház teszten, és a vonatos teszten is engem jelölt meg. Ez szerintem mindent elmond, mint ahogy az is, hogy egy 566 kérdéses igen-nem személyiség teszten az anyuka "értékelhetettlen" minősítést kapott, mivel sok nem tudom választ adott. Kiforrott egy személyiség mi?! :) Üdvözlettel: István (atrask) :)

Evi@na 2011.12.30. 14:04:30

Szia István!

Ebben az esetben bízzunk az igazságszolgáltatásban, én szurkolok Nektek!

Évi :-)
süti beállítások módosítása