Grafomániákus Laikus

Grafomániákus Laikus

Egy idült facebookolista első napja avagy üzenet a faceoff világból az ottmaradatottaknak

2016. szeptember 06. - Evi@na

Igen, megvolt az első nap majdnem facebook nélkül. Majd elmondom, miért majdnem, de először:

ELŐKÉSZÜLETEK A FACEBOOK BÖJTRE

- Tájékoztatni távollétemről a nagyérdeműt  (Agrár-randin is!)
- Kilépni a telefon FB alkalmazásából
- Kilépni a messengerből, az ördögbe azt nem tudok, szóval messenger törlése a telefonról
(hatalmas, fekete űr az applikációk között)
- Elmagyarázni egy kedves ismerősömek, hogy nem belőle van elegem, nem miatta menekülök el a social médiából,  így is törölt... jajj... nem baj, azért nincs harag
- tájékoztatok valakit, akivel csütörtökön találkoznom kell, hogy facebookon nem tudunk már egyeztetni, telefonon kell értekeznünk a találkozó előtt
- Becsukom a böngészőben a facebook fület, reggel ne is kísértsen


MIUTÁN LEKAPCSOLTAM MAGAM A GÉPRŐL

- Lefekszem, ránézek még a telefonra. Naná, hogy semmi, ha lenne is úgysem fogom megtudni ma este. És holnap sem, és azután sem... hm ez van. 
- Előveszek egy könyvet, olvasok és elalszom


MÁSNAP

- Reggel 5.20-kor csörög a telefon. Sehol egy "üzi", jelölés, like, komment vagy csoport felvételi kérvény, csak a nagy űr a messenger helyén
- Előbbi következtében viszonylag időben elindulok és anélkül, hogy padlógázt kellene nyomnom, relatív pontosan beérek a munkahelyemre
- Laptop bekapcsol, böngésző megnyit, cappuccino bekészít, facebook sehol
- Eszembe jut, hogy elfeljtettem valakinek megírni egy üzenetet. Banyek, na jó, ezért, de csak ezért, a 11 facebook jelzést meg sem nézem. Üzenet gyorsan megír,  facebook fül becsuk
- Napközben dolgozom, munkahelyi kilengésem mérlege: 2 db cikk az Indexen, 1 a WMN-en, néhány bőr darab megtekintése az ebayen, leesett időben ITIL Foundation videót nézek
- Délután megbeszélésre megyek, 16.30-ra, pontosan megérkezem. Nézegetem a telefonom a piros lámpánál, de minek...

ESTE SÉTA PANNIVAL

Panni: Na és mit csináltál este, így, hogy nem facebookoztál?
Én: Olvastam.
Panni: Mit olvastál?
Én: Könyvet.
Panni: Könyvet????? XD XD XD

Tiszta vagyok. Reggel kb. 7.30 óta. Jó érzés. Nyugodt vagyok és kezdek valami olyat érezni, mintha összeszedettebb lennék. Visszakaptam a régi életem, és azon trainingezem magam, hogy ne akarjam azt a kis fekete lyukat ott az applikációk helyén megtölteni... jól van az úgy...
Nem frusztrálom magam idegen emberek trollkodásain és okoskodó, vagy rosszindulató kommenteken, virtuális támadásokon.

Helyettük voltak ma nagy beszélgetések és tényleg valami megmagyarázhatatlan nyugalom.
  
Elvonási tünetekről egyelőre nem tudok beszámolni.

Most jó...



A bejegyzés trackback címe:

https://epizodokeletembol.blog.hu/api/trackback/id/tr3711683633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása