Grafomániákus Laikus

Grafomániákus Laikus

Édesburgonya (azaz batáta) évisen

2015. szeptember 08. - Evi@na

- Képzeld, Panni olyan finom pizzát sütöttem, hogy meggyanusítottak, hogy rendeltem!
- Te sütöttél?

Nos, ennyit az én főző tudományomról és még egy gasztro designer sem vagyok, hogy amit nem tudok megcsinálni, legalább lefényképezzem. Na de ma! Ma olyat sikerült alkotnom, ami tényleg finom lett! 

Hozzávalók:

batáta (csak az a jó bele, amit tőlem veszel! :))
répa
fehér répa
bors

kakukkfű
rozmaring
pici piros paprika
üvegtészta
1 fej hagyma
oliva olaj

Összevagdaltam a zöldségeket kisebb darabokra, és a hagymát is felaprítottam. Oliva olajon pároltam, fűszereztem a fenti fűszerekkel, leszámítva a piros paprikát. Aztán felöntöttem vízzel, és amikor már majdnem elfőtte a levét, akkor beletettem az üvegtésztát, meghintettem piros paprikával és egészen addig főztem tovább, amíg el nem tűnt minden lé róla. 
Ha akarod, ízlés szerint elhagyhatod a tésztát belőle, vagy kreatívkodhatsz is vele, nekem a mindenmentes diétám közepette ez felüdülés volt!
imag0037_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://epizodokeletembol.blog.hu/api/trackback/id/tr17770804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása