Grafomániákus Laikus

Grafomániákus Laikus

Válasz Évinek - és nem kérek bocsánatot

Kéri Balázs vendégposztja

2016. április 02. - Evi@na

/Az előzmények itt olvashatók/

Mi az, hogy bekényelmesedem és leülök mint az iszap? Még mindig nem érted. Te vagy az, akinek célokat kell adnia az életemnek!

Neeem, nem vonzók az emancipált vonásaid. Értem én, hogy tanultál, de buta az iskoláid előtt sem voltál. A szaktudásoddal meg pont nem megyek itthon semmire.

Igazad van! Szerintem sem szexi egy férfi mosogatóronggyal a kezében. ;) Bár feltétlenül egy nő sem. Miként működik a férfiagy? "Rakjunk mindent rögtön a mosogatógépbe! Ha pedig kell egy pohár, majd onnan kivesszük. Minek ezt bonyolítani?"

Csavarhúzóval a kezedben legelőször az jutna az eszembe, hogy talán éppen leszúrni készülsz a beszólásaim miatt. Vagy éppen most van a "...na majd én megmutatom, hogy én is meg tudom csinálni..." dili? Kibírom röhögés nélkül? Becsavartad! Hűha! Ügyes vagy! Na nem hozzám, hanem a csajokhoz képest. De nekem még most sincs kedvem megmutatni, hogy én is tudok mosogatni. Sőt biztos vagyok benne, hogy azt is jobban tudom mint Te. Én vagyok a teremtés koronája! Ha meg nem tudok valamit úgyis odajössz, hogy áááá hagyd majd inkább én megcsinálom! (Férfitrükk. Nem kell túl jól csinálni. Akkor nem bízod többet rám, így nem nyaggatsz máskor olyasmivel amit nem akarok.)

Látod a csavarozás sem egy nagy szám, még Te is meg tudtad csinálni. Jó volt? Nekem igen. :))) Ááá inkább szerintem mosogass! A többi csavar majd bent lesz. Valamikor. Neeem! Nem vagyok lusta! Ez nekem semmiség, csak Te látod nagynak. Különben is mást csinálok. Én nem akarok folyamatosan ilyenekkel izélni. Ha meló van pikk-pakk egyszerre lerendezzük és nyugton vagyunk. Most két csavar miatt nem cibálom fel a szerszámosládát, meg csinálom itt a problémát. Piti dolog, elkezdeni is kár. Majd valami nagyobb melóval együtt, amolyan kis mellékesként. Különben is a mára eltervezett dolgomra koncentrálok. A férfi egy dologra koncentrál az nem azt jelenti, hogy egyszerre 8-10 dolgot csinál össze-vissza. Ez a káosz csak Nektek, csajoknak megy. Én kérlek, tervezem!

Mi? Lécci-lécci? Milyen képeket akarsz felrakni? Amit Te festettél? Jó ezt eddig nem mondtad. Eddig nem mondtad, hogy fontos. Jól van már! Neked a csavarozás nagy dolog, nekem meg a kép nagy dolog amit festettél. Megint nem a lényeggel kezdted. Vacak kis csavarokkal nyaggatsz, de nem mondanád, hogy a képednek kell. A nők logikátlanok!
Na! Beolajtoztam magam! De hogy kerülök én a konyhába? Ja, vizet akartam inni. Most a csavarhúzót keresed? Nem kell ebből olyan nagy ügyet csinálni. Pont a kerítéssel szenvedek, megnézheted. Mi az hogy ronda? Hát most az ebben a fázisban ez nem szempont és még nincs is kész! Egyelőre csak ideraktam. Neeeeeeem, az nem az imbusz! Hogy nem lehet ezt tudni? Menj vissza a konyhába! Itt ne nyúlj semmihez! El fogod vágni a kezed és még kaja sem lesz.

Hagyj már ezekkel a célokkal! Nekem nem kell különösebben semmi. Most magamban nekem tök mindegy, elvagyok én bármivel és bárhol, nincsenek különösebb igényeim. Ez az éjjel-nappal igyekezés tök csajos és megfelelési kényszeres. Én nem akarok megfelelni a külvilágnak, nem érdekel ki, mit gondol! Én vagyok a teremtés koronája. Mondtam már a mosogatásnál! Különben meg becsavartam a vacak csavarjaidat. Mi az, hogy bekényelmesedem és leülök mint az iszap? Még mindig nem érted. Te vagy az, akinek célokat kell adnia az életemnek!

Neeem, nem vonzók az emancipált vonásaid. Értem én, hogy tanultál, de buta az iskoláid előtt sem voltál. A szaktudásoddal meg pont nem megyek itthon semmire. Reggel is jössz a hülye csavarokkal. Délután meg itt mondogatod, hogy Te egyedül is milyen önálló és ügyes vagy. Hát nem érted? Az emancipációval pont azokat a tulajdonságaidat veszíted el, melyek előtte vonzóvá tettek Téged a számomra! Én is tudok főzni, én is tudok mosogatni. Csak Te egyszerűen ezeket jobban csinálod. Nem akarod megérteni, hogy nem attól leszel jó és megfelelő a számomra, hogy olyanná válsz mint én. Attól leszel jó és megfelelő számomra, hogy teljesen más vagy mint én. Meg persze tiszteletben tartod és elfogadod, hogy én is teljesen más vagyok mint Te.

A területeimet meg hagyd békén! Ha jó leszel és úgy viselkedsz, majd magamtól beengedlek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://epizodokeletembol.blog.hu/api/trackback/id/tr68555524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása